Min dag! =)

Idag så vaknade jag 09.30 och då gick jag upp eftersom jag hade ångest över mitt hår. När jag vaknade så tvättade jag håret för att det skulle bli lite ljusare eftersom det alltid brukar rinna av lite färg 1-2 efter man har färgat det. Och jag kan faktist säga att det inte såg lika rött/lila ut som det gjorde innan. Men klockan 11.00 så hörde jag av mig till Matilda och vi bestämde oss för att åka in till stan (med lite tjat från min sida) för jag ville titta efter bikini och äta jordgubbar (har inte gjort det i år -.-). när vi kom in till stan så kolla vi (jag) lite, sen åt vi lunch som bestog av pommes så klart och jag tog även en mjukglass!;) Efter det tittade vi lite mer men jag hittade inget ( blev heller inga jordgubbar=( ) så vi åkte till Forum och tittade lite där också men hittade inget där heller! Sen på vägen hem köpte jag även en slush (stavas det så?). Men nu ska jag läsa moppe bok osv för det är ju tioriprov på tisdag!! =S=S!! PÖÖSS!!


                    
                    Jaaa, jag och Matilda hittade ett par grymt snygga glajjer på hm...

                    
                          Japp, hon tyckte dem var lika fina som jag tyckte!! =)

                     
               Shteeeeek!! Jaa är man snygg så är man!? vad ska man göra! XD HAHA!!

                    
         Jaaa, Matilda kände att hon behövde bajsa lite mitt i allt ihopa, undra vad hon hade ätit =S

                     
                                               Jag säger bara "grrrrr"" ;)
 
                    
                                Naaaaaww!!^^) Lika trevlig och glad som vanligt
                     
                    Jaaa, vi avslutar med en mycket charmig bild på oss båda!! <3

                    

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men moongo, vart ju inte alls svartrött! :) ser ju ut som min hårfärg när det är nyfärgat! <3 hehehe

2010-05-16 @ 22:41:05
URL: http://julychild.blogg.se/
Postat av: vendela

haha, kanske tog i lite när jag sa svart/rött, men jag kan lova dig att det var rött/lila innan jag tvättade det andra gången!!^^)

2010-05-17 @ 21:19:25
URL: http://vendeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0