Lördag....

Idag har jag vart med Matilda hela dagen för hon sov över hos mig! Vi gick upp lite över klockan 09.00 och sen vid 11.30 tiden fick vi skjuts till centrum till en buss emot stan. När vi var i stan så köpte Matilda en klänning/linne som hon ska ha på avslutningen och jag köte jeansshort och två linnen. Vid 12.30 tiden åkte vi hem till mig, åt lunch, fixade oss sen åkte vi till grisslinge och bada/sola. Jag badade ju så klart inte med Matilda tog ett dopp!^^) Där blev vi inte kvar så länge utan vi åkte till donken och köpte pommes, sen skjutsade jag hem Matilda för vi kom på att vi måste plugga inför prov som är på tisdag, för att imorgon har vi inte tid för då är det handboll HELA DAGEN typ!! Men nu ska jag plugga så puussss på er!!

                             
                             
                               Jaa, så här ser man ut just nu, skönast att plugga utomhus!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0