KLARADE DET!!

Jaaa, idag så gick jag upp klockan 05.50 (tidigare än vanligt alltså) för att jag skulle åka in till stan - vägvärket och göra tiorprovet för moppen och JAG KLARADE DET!! Skit GLAD! =D Sen så lite senare åkte jag till skolan och då missade jag 2 lektioner (YESXD) men jag han med 1 lektion, och det var engelskan och det var väll mindre kul. Men i allafall var det lunch efter det och sedan 30 klassmöte och sen var det att ge sig av mot Bosön för att göra coopertest och brutalbänk + chins. Efter det åkte jag till stan och satt på mamma jobb för och sedan åka med pappa till syrrans skola för att kolla teater eller vad det var! Efter det åkte jag hem och sen testade jag min moppe, och jag kan säga ATT JAG HATAR DEN! Jag har haft den sen i påsk, och kört den 2 gånger och redan så funkar INTE vänster bakblinkers, det KÄNNS som om den hackar typ (moppen alltså) och det läcker typ olja, eller något -.-! VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SKITMOPPE JAG HAR KÖPT!? aja, men nu ska jag äta choklad (a)... PPÖÖSS!!

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0