Haha, lite sammanfattning om dagen!!

Idag så slutade vi klockan 11.40 pga att våran slöjdlärare var sjuk. Sen innan det hade vi 2 timmars sexuallkunskap och 1 timma so så dagen var bara chill!;) Sen efter skolan åkte jag hem, satt vid datan FÖRSÖKTE titta på tv men fick inte igång den -.-... Efter det åkte jag till centrum med moppe och mötte Matilda och hennes syrra Josse, sedan åkte vi till värmdö marknad och mötte upp deras mamma och sen var färd mot sickla och forum med bil. Nu är jag i alla fall hemma och fick endast en BH med mig hem! PÖÖSS!!

                         
                        Guuud vad jag länktar till sommaren.. Är så skoltrött -.-.... =D=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0