FREDAG!!!!

haha, joo men det var ju ett tag sen nu jag bloggade men jag har värkligen inte haft tid. För i måndags och i går så hade jag 4 timmars tiori (moppekurs) på kvällen.. Från 17.00-21.00 så direkt när jag har kommit hem har jag gjort läxor osv sen gått och lagt mig. Idag så har dagen varit seg.. Det kännde som en ovanligt lång fredag faktist. Sen så när jag kom hem så läste jag lite i moppeboken och sen var jag på datan. Sen så sov jag faktist lite!!^^) Nu har jag precis (eller nästan precis i alla fall) kommit hem från springningen eftresom nu när vi inte har matcher så har vi typ inga fredagsträningar, men istället ska alla springa minst 5 km själva hemma! Haha, jaa sen får man ju se hur många som gör det !=P Men nu har jag i alla fall sprungit i 6 km och ska ta något att äta och sen duscha. PÖÖSS!!

Imorgon ska jag gå upp klockan 07.15 ungefär för kl 08.15 ska jag åke hemifrån för att åka på moppekurs som börjar klockan 09.00.. Och imorgon är det då inhägnad körning. Sen så efter det kanske det blir modemässa om jag är på humör. Men PÖÖSS!!

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0