Fotbollstunerin

I går så gjorde jag inget speciellt -.- iallafall inte vad jag minns! XD Eller jo jag tränade 3.5 MED NACKSPÄRR typ. Haha, jag kände mig handikappad XD Men nu är det snart över och jag kan nästan vrida huvudet helt till vänster som jag inte kunde förut!;) Men sen så var det ju som sagt träning och andra träningen som var med 94/95 var vi endast 6 stycken på. Det var 2 95:or och 4 94:or... HAHA!! Men idag i alla fall hade vi beeptest och jag försämrade mig lite!!-.- Sen så var det gympa då vi spelade fotboll för imorgon är det idrottsdag typ och då är det fotbollstunering klassvis vid Boo vallen ( så vi har inga lektioner och får vara ute hela dagen, NU SKA JAG BLI BRUN XD). Och jag ska vara domare första matchen!! HAHA, undra hur det kommer gå! Men nu ska jag snart äta och sen åka och handla med pappa inför morgondagen!;) Btw, så åkte jag nyss och lämnade skitmoppen på mekonomen, så nu ska den lagas! PÖÖSS


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ojojoj, här var det läppar i bloggen ser jag ;) <3

Puss

2010-05-20 @ 19:42:57
URL: http://julychild.blogg.se/
Postat av: vendela

Haha, vadå!? :O <3

2010-05-20 @ 20:46:31
URL: http://vendeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0