Första lägret.....

Nu är jag hemma (har vart det i ett tag nu, i över en timma nu, men endå), jag är så trött så om jag skulle blinkar en sekund för länge nu, så skulle jag somna på direkten (HELT ÄRLIG). Helgen i alla fall har faktist varit förvånatsvärt roligt. Träningarna har inte varit jätte tråkiga, utan ganska bra och så och mellan träningrana osv så har vi (jag ebba och jojjo) hittat på massa så det blev aldrig tråkit XD tex. vi dansade, "lekte" osv.. HAHA ! I alla fall så var det 3 innomhusträningar igår som var 1.5 långa. Sen var det även coopertest igår och ett tioripass. Sen så hade vi två träningar idag. Ena var 1.5 timme långt och det andra var 2 timmar lång och även ett kort tioripass, så det blev 5 träningspass inomhur, 2 tioripass och ett coopertest på en helg. Och jag kan säga att jag är sluuut eftresom jag inte är van att köra så många träningar per dag och sen så satt jag ebba och jojjo typ aldrig still heller -.-... Men nu ska jag äta snart och sedan blir det tv! =) PÖÖSS

Om det är någon som undrade hur det gick för mig osv. Så kan jag säga "att det kunde ha gått bättre"! Jag var inte totalts sämst, men det skulle kunna ha gått bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0