Dagen idag !!! =)

Jag "lovade" ju att skriva lite om min dag och det kan jag göra nu eftersom Matilda redan har somnat -.-. Idag så skulle vi som sagt till Boo vallen för att spela fotboll. Vi mötte en fotbollsklass 2 gånger och en annan klass 2 gånger och vi kom väll sist i gruppen antar jag av 3/4 förluster XD. Men ioförsig så spelade jag INGEN TING, så det kanske var därför vi förlorade.. hmmmmm :P och jag var för den delen inte heller domare för jag vägrade! Haha,! Sen så tittade vi på semifinal matchen och sen var det hem som gällde. När jag kom hem så åt jag lite, solade lite osv sen åkte jag till mekonomen och hämtade moppen och direkt till grisslinge och "bada" med Matilda, sara och bella. Badade inte men solade i allafall. Efter det åkte jag hem till Matilda. Hon packade lite och sen åkte vi hem till mig. Där vi satt vid datan utomhus som ni kanske såg med lite musik!! Efter det åkte vi till Hemmesta för att springa ett varv för att göra något nyttigt, sedan blev det åka till matilda - 7eleven - hem. Så det blev mycket moppeåkande kan jag säga! Haha, men det är ju bra! Men nu kanske jag också ska sova för imorgon blir det stan med Matilda, sen så Grisslinge tror jag! Ha det bra!! PÖÖSS!!

                        
                             Jaaa, ni får som vanligt en vanlig tråååkig egobild!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0