27-05-2010

Idag så åkte jag och moppe till skolan. Haha, jag fick åka lite tidigare hemifrån eftersom vi inte visste hur lång tid det skulle ta, men det tog endast ca 25 minuter så vi var där ungrfär 15 innan. Sen idag så avslutade vi dagen med handboll då. I slutet körde vi match och de laget som vann fick checkar från donken av våran tränare i skolan, och ni kan ju gissa vilka som vann? VI SÅKLART!! =D... HAHA! Men i alla fall efter så åkte jag och Matilda hem till mig, jag fixade mig, duschade och så.. Sedan åkte vi till mölnvik där jag hämtade ut körkortrt, great!;) Efter det köpte vi lite chips mm. sen så åkte vi hem till henne och kolla på film. Nu är jag i all hemma och ska snart sova (tror jag om det blir så :P) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag vann då???

2010-05-27 @ 22:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0