Bakade bullar idag!!

Haha, shit vad jag har bakat idag, eller rättare sagt vad jag och matilda har bakat idag. Kl 10.00 gick jag upp, fixade mig lite snabbt och åt frulle. Sen så tog jag bussen ner och mötte matilda och vi gick in och köpte lite grejer till bullbaket som vi inte hade hemma. När vi kom hem drog vi igång direkt, när degen jäste (stavas det så!?) så åt vi lunch och sen fortsatte vi, vid 17.00 tiden var vi klara, vi startade vid 13.00 så 4 timmar blev det.. Efter vi var klara åt vi middag, sen åkte vi ner till träning och jaa.. Nu har jag kommit hem där ifrån och har suttit här sen dess!! Pööööss!!


Haha, matilda fick lite konstiga ryck ibland, tog kort på helt c* grejer xD

Jaaa, varför inte en till .. intressant bild!? XD

Hadde lite smått problem med degen emellanåt -.-

Snygging va!?? <3

Våran först sats av bullar, blev grymt lyckade, fast här är dem inte gräddade, men endå!:P

Resultatet på dem första!! Såååå snyyygggaaa!!!! <3<3<3<3

Resultatet på den andra satsen av bullarna..... något gick fel.. =/

Skillanden på bullarna, vänster bulle = FÖRSTA satsen, bulle höger = ANDRA satsen av bullar..

Söööt!!! =D <3

Kan avsluta inlägget med en  "smickrande" bild på mig, ville inte värka tråkig och bara lägga ut bilder på massa bullar.. Men aja, här är jag! I krulligt och otvättat hår!! -.- Hoppas bilderna  gjorde bloggen lite roligare i alla fall!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! man kan ju ta det snyggaste bilderna på den mörkhåriga tjejen när man ändp håller på xD

2010-03-01 @ 22:04:36
Postat av: Linnea

Gilla, Gilla, Gillaaaa att du lägger upp så mycket bilder! tummen upp :)

2010-03-05 @ 17:42:45
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0