Tumba

Idag gick jag upp ganska tidigt, eller jag skulle säkert kunna sova ganska många timmar till men jag gick upp, åt frukost sen åkte jag med mamma och bror och kollade på han i Tumba där han spelade 2 matcher. Först lämnade vi Anton till samlingen sen gick jag och mamma till Tumba centrum där vi tittade runt lite, köpte en bh på H&M sen så köpte vi fika, jag köpte varmchoklad med vispbrädde och en dammsugare, MUMS!!^^). Första matchen var nivå 2 och den blev lika, sen spelade de nivå 1 match också mot tumba men den matchen torskade de med ca 6 bollar tror jag. Sen så åkte vi hem, "svängde förbi" donken, och sen handlade vi även lite till kylskåpet här hemma. Men nu ska jag titta lite på data och sen hitta på något. PÖÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0