Söndag

Shit jag är redan vaken och jag har varit det sen lite innan kl 09.00 (egentligen kl 08.00, men nu har vi ställt fram tiden jöö). Idag i alla fall så åker jag och Matilda till Tumba igen. Men denna gång inte alls så tidigt för vi orkade inte, speceillt inte med tiden och allt, men jag jag hade ju ställt min klocka på väckining för att gå upp vid 08.00 så jag är ju redan vaken. I alla fall tar vi bussen ifrån gurra vid 12.00 tiden och sen sen är vi framme vid Tumba kl 13.10. Så det är precis lagom till matchen mellan Åstorp-GT/SÖDER, och de spelar om 5-6 plats. Men anledingen är tt vi åker så sent är att vi vill se finalen och den är inte förrän kl 15.45 eller vad det var så jaa..

Igår så var vi och tittade i Tumba som sagt och då tittade vi på Lidingös 2 matcher. Tvär så vann de inga men sista matchen var mot Tumba och Tumba är nu i semi mot Irsta och spelar om ca 10 minuter. Men i alla fall efter vi hade tittat på matcherma så tog vi pendeltoget direkt mot t-centralen sen så gick vi lite i stan och åt "middag". Och gissa vad jag åt!?? XD POMMES!! HIHI^^) jag kan säga det var lite gott då som det alltid har vart... Och sen efter filmen så åkte vi hem. Men nu ska jag hitta på något för jag lär inte kunna somna om.



Fick ett sms av matilda nu att vi skulle mötas i slussen istället, får väll sitta med Ipoden och roa mig i en halvtimma på bussen då.. -.- =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0