Onsdag!!

Dagen idag var väll så där, fick några så j*vla onödiga komentarer från ett håll så jag höll på dö så arg jag blev -.-.... Men vad fan... Annars så var det bra, direkt efter skolan åkte jag emma och ebba till forum där de köpte mellis och emma köpte även skor (men duktiga jag hade gjort en pastasallad *host* mamma). Sen så åkte vi ner till hallen och åt. Första träningen var mellan 16.30-18.00 och det var med 95-96. Sen var det mellan 18-19 94/93 träning. Sen var det mellan 19.15-20-15 94-93 träning FYS!! Haha, jag tror aldrig jag har fuskat så mycket på denna fys. Haha, jag tyckte vi skulle ha en lugn fys eftersom det var snart lov, men det tyckte inte han (fystränaren) eftersom det inte var lov än. Men nu ska jag duscha och sedan sova.. PÖÖSS!!

P.S... Kommer inte kunne lägga in bilder eller liknande på ett tag förrän min data är fixad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0