NEEEEEEEEEEJ!!!!!!!

Hela min data är drabbd av virus så det går knappt att gå in på den. Antagligen kommer jag få starta om hela datan och göra det som en "ny" data eller vad man ska säga. Men jag hade VÄLDIGT tur med att jag kan gå in på den och även på mina dokument osv så jag kan spara ner massa gamla bilder på ett usb som jag sedan för över igen till datan när jag har tagit bort allt skit på den. Men aa.. Så jag vet inte om jag kan skriva lika mycket nu eftersom HELA familjen kommer trängas på denna data nu (mammas och pappas data) eftresom min systers data har drabbats ungefär av samma sak en dag innan min typ.. Aja.. Just det, sen vet jag ju inte ens hur man gör det där med datan som jag snackar om nu, så om det är något data freeak där uta som kan hjälpa mig så skulle jag inte tacka nej!!^^) Men nu ska jag fortsätta med engelskan tror jag, som jag har jobbat med sen kl 17.00 med endast matrast osv.. PÖÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0