Lugn dag idag!!

Idag var det ingen "skol dag" för min klass, utan hela klassen åkte till Nacka och åkte skridskor, men jag och Matilda åkte inte tråkiga som vi är utan vi tittade på en liten stund, sen gick vi in till handbollshallen och satt där på läktaren eftersom vi frös så. Sen vid kl 11.00 så var dem klara med åkandet och då gick vi till Forum och åt på BK/tacobar hela klassen och sen slutade vi. Egentligen skulle vi åka till Järlasjö och äta men så blev det inte för det var för kallt och båsigt (YES). Haha, det var väldigt skön dag med andra ord. Sen gick jag och Matilda och titta i några affärer och hon var bla på kicks och köpte smink (ifall ni undradeXD). Sen åkte vi hem. Nu sitter jag här i alla fall och hade tänkt att göra det HELA kvällen. GUD VAD SKÖNT! Ingen träning varken i skolan eller med laget, dem dagarana behöver man ibland!;) PÖÖSS!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

H-A-H! HOST! DU VAR SÖLIGAST! <3

2010-03-25 @ 17:56:34
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0