GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shit, det här var en perfekt avslut på ett lov/helg. VI VANN ANNAS pepparkaks CUP!! Så grymt kul! Jag kan bara säga att jag värkligen inte trodde att vi skulle vinna denna cup, jag trodde kanske att vi kunde gå till B-final, och kanske vinna den, men inte mer. Men gud vad kul det var, alla kämpade och grymt målvaktspel, linjespel, kantspel och niemeterspel, (om man säger så!?) Haha och så klart den gryma coachningen vi hade. Alexandra och Lotta, sen hade vi även Lasse på lördagen, Haha ja det var ju Alexandras andra år som hon coachade oss till guld. SEN SJÄLVKLART den gryma publiken vi hade i ALLA matcher och självklart den sista matchen, jag kan säga helt ärkligt att jag blev EXTRA taggad när publiken hejjade så som dem gjorde. SÅ ETT STORT TACKT TILL COACHERNA OCH PUBLIKEN!!!!  Först matchen idag var i alla fall mot Tyresö som vann den andra gruppen, där stog det ca 5 upp (om jag inte minns fel, känns så) i halvlek men som "vanligt" så tappar vi lite, och jag tror det var bara ett upp ett tag. Men matchen vann vi i alla fall med 2 bollar. Nästa match som var final VANN vi mot Tumba, som vi spelade lika med i gruppspelet. Och jag får ju inte glöma säga att det laget kom 9 i Norden cup (spelade ju med dem om ni inte kommer ihåg) och är i steg 5 i sm. Och det var det bästa laget de kom med så de har inte så mycket att säga till om där. Men det var i alla fall skit roligt. Men nu ska jag "fira" med lite godis och tv. PÖÖÖSSS!!


Bild från finalen, jag numer 7, så klart hade jag glömt min röda tröja hemma!! Tack Elli, för att jag fick låna din tröja, tror allt den gav lite extra tur!;) <3

Jaa, änne en bild ifrån finalen, där såg vi extra glada ut!;)

Bild ifrån semifinalen, ebba hoppar (högt)!! ;D

Lilla Matilda fick vara linje denna helg också, tyckte hon klarade det utmärkt!;)

Är mycket säker på att det där blev en räddning, målvakt Johanna, var för övrigt grym denna helg!! (semifinal)

Tänkte först inte lägga ut denna bild på mig, men vem är snygg när den spelar handboll!? XD

Lilla Alice också! =D

Vilda och Ebba i bild! :D

Bild efter segern mot Tyresö i semi! =D=D Jaa, dem ser väll nöjda ut!? :D

(Lånade bilder från Camilla Andersson från Facebook, hoppas att det var OK med henne!?=D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0