GÖTEBORG!!!

WOW!! Vilken rolig och otroligt intressant blogg jag har just nu! =D
Dagen idag började med svenska, där vi nästan bara läser hela lektionen, sen så hade vi idrott där vi hade boxning (?) gud så roligt det var.. -.-.... Sen så hade jag handboll sista lektionen, och den slutade 16.00. Och Emma och jag skulle ta en 420 som gick halv eller vad det var, men den missade vi så vi tog en buss som gick 16.50 så jag var hemma vid 17.30. SÅ KUL! Sen när jag kom hem så åt jag middag = 3 bullar och ett glas oboy. Sen åkte jag med pappa och lämnade hunden hos Matilda. Hon ska vara hundvakt till henne till söndag eftresom vi ska åka till Göteborg och kolla på JSM FINALSTEG!! Haha, taggar som, bästa hejjaklacken ever ska det vara! XD! Men jaa, så jag ska vara i Göteborg hela helgen så vet ej uppdateringen men jag funderar på att ta med datan eftersom det är fri internet på hotellet! Låter det bra!? YES, det tycker jag så så får det bli! Men nu ska jag hitta på något annat.. PÖÖÖSSS!!!



Haha, var bara tvungen! :D <3<3 (Tjeckien förra året)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan ta dig vendela!! <3

2010-03-12 @ 16:45:32
URL: http://julychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0