FREDAG!!!! <3<3

Dagen idag var väll bra, orkar inte beskriva den för den var ingen speciell. Sen efter skolan gick jag och matilda som vanligt och åt pommes <3 och sen Becool (stavas den så?), sen så åkte jag till mölnik efter och tittade lite  där och seda kom mamma och bror dit och han skulle klippa sig och medans gick vi runt lite där och bara "chilla", HAHA! XD Nej men sen så åt jag donken till middag, seriöst jag tror jag är magsjuk nu. Jag ska inte äta pommes på flera vecor för jag blir bara spyfördig när jag tänker på det... Aja, sen var det träning och sista 20 så spelade vi fotboll men jag mådde så illa så jag tittade bara på och drack vatten, jag tror det hjälpte!^^)

Imorgon så ska jag och Matilda till Tumba och kolla USM för B-flickor, och vi ska kolla 2 matcher som Lidingö spelar. Första är kl 10.40 och den andra är 14.10 så vi får väll titta lite andra matcherdär emellan och gå i Tumba centrum eller något. Sen så efter matchen så åker jag och matilda till stan och kollar runt lite där och sedan ska vi gå på bio och det blir Alice i underlandet i 3D! Haha, vi kanske är lite sena med den men wtf!? XD Och sen  åker vi hem efter det. Så jag skulle bara berätta att jag kommer vara borta hela dage med dampbarnet <3<3!! haha, kommer bli såå kul! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0