Förlust

Nu sitter jag på hotellrummet och ska snart ner och äta om en stund i hotellresturangen tror jag. Imorse i alla fall gick jag upp vid 05.30 och åt frulle och så. Sen så åkte vi ner vid 06.30 till parkeringen där bussen stog som jag och mamma skulle ta (lag/förenings bussen). På bussen sov jag mest och lyssnade lite på Ipod! Vid 11.00 så var det lunch och vi åt på något som hete "Rasta". Var inte den godaste maten men det blev i alla fall korv och pommes för mig. Sen vid 15.15 så var vi vid hallen och började kolla lite matcher. Vid 17.00 spelade Gurra och det såg väldigt bra ut kan jag säga. De ledde med 4-6 bollar hela tiden och man trodde att detta skulle bli en säker vinst (eller jag trodde det:S). Men sista 15 minutrarna vet jag inte riktit vad som hände! =/ De punktade två av Gurraspelarna och vi åkte på 2 st 2 minutare (en av dem var inte det, de sa att det var "felaktigt byte"). Tillslut i alla fall stog det lika och tillslut vann Karlshamn med 3 bollar. Det tror jag ingen var berädd på där inne. Men men !! Får väll hoppas att de vinner mot Sävehof och Önnered imorgon då! Men nu ska jag snabb kolla alla bloggar innan vi ska ner och äta! PÖÖSS!!



Vårat lilla, gulliga hotellrum!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0