FÖRLUST!!!!!

Jaa, denna dag blev inte som för väntat. Första matchen mötte de Önnered. Första halvlek så ledde Önnered med 16-13 och man såg att vi hade en chans. Men efter en stund så drog dem iväg och det stog 22-16 till Önnered och det såg inte så ljust ut. Men efter ett tag började de spela riktit bra och de börjad ta igen. När det var ca 10 minuter kvar (vild gissning) så stog det 22-22 och jag trodde faktist helt ärligt att det fanns en liten chan.. MEN!! Det gick inte hela vägen och Gurra förlorade med 1 mål.. Det blev alltså 26-25! Sen när matchen var slut så tittade ha lite på matchen som var efter, men efter ett tag så åkte jag med Lelle och co. till vårt hotell (mitt hottell eller vad man ska säga för Lelle bodde på något annat) och skulle äta lunch, men jag var inte så värst hungrig så det blev pommes på donken ^^)... Sen så åkte thomas iväg för och checka in på deras hotell medan jag och lelle var kvar och titta i alla affärer där, och tog en glass. Haha, vi var bara tvungen att testa den ny Ben&Jerrys glassen som har kommit på pinne, det är smak Kaksmet-Jordnötssmör, skit gott jöö! XD Sen så blev vi hämtade där lagom till match av Thomas. Matchen var då mot Sävehof och den ville man ju gärna vinna eftersom både Linnea Larsson och Linn Blohm spelar där som spelade i Gurra spelar där nu, men jaaa. Vad ska man säga!? Det stog 7-3 till Sävehof, sen 12-5 i halvlek. Det var väll kansek inte helt omöjligt att ta igen detta men efter ett tag stog det 20-10 och det börjad kännas ganska dåligt.. Men vad fan. vi hejjade på i alla fall och jag tycket dem slet i alla fall.. Men nu ska jag titta på tv och sen sova.. PÖÖSS!!!

Haha, tänkte skriva vad jag har ätit dem här 2 dagarna.. Kanske inte så nyttigt men GOTT!! XD

Fredag: Frukost: Några mackor hemma
             Lunch: Korv med pommes
             Middag: Pizza

Lördag: Frukost: Hotell frukost
             Lunch: Pommes 
            Middag: McDonald´s

Haha, lite kul tycker jag, visst att jag brukar äta onyttigt lite för ofta men nu kanske det börjar bli lite överdrivet för min del, men vad fan.. Sen blir det skolmat i en vecka och då blir det väll knappas lika mycket ätet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0