Duscha sen sova!

Nu ska jag ta en dusch för jag har inte gjort det än sen matchen!! ^^) Haha, jag är så himla äckligt och så sjukt lat! Aaaa... Men imorgon så kanske jag åker med pappa och bror för att kolla på hans match som är i Tumba, haha så att jag inte ligger hemma hela dagarna och degar.. Vill inte att det ska blir för ofta för då kommer jag snart få fyrkantiga ögon för jag sitter då ALLTID endast vid datan och tv:en! 90 % av tiden vid datan 98% tv, 1% toaletten (a) och 1 % är jag och äter. Men nu ska jag duscha som sagt sen så ska jag sova och lyssna på mina nya låtar som jag har laddat ner till Ipoden! PÖÖSS!!


                 
                  Haha, den "kända" Vendela posen! ;)

Kommentarer
Postat av: **** * *******

SNUSK HUMMER <3

2010-03-21 @ 12:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0