Det var länge sen!??

Ja det var ju ett tag sen jag skrev något ordentligt! Idag så har jag varit i skolan och haft en HELT vanlig skoldag. Sista lektionen vi hade var tiori i handboll, sen hade jag efter det utvecklingssamtal -.-... Det gick väll .. bra!? Sen efter det åkte jag till Forum för att köpa preset till MATILDA SOM FYLLER 15 ÅR IMORGON!! Så imorgon blir lilla Matilda 15 år och byxmyndig! Så INTE glömma gratta!!;) Men i alla fall så kom jag hem vid 18.30 -.- och har ätit lite middag, druckit smoothie (stavning:P) och bara suttit och latat mig vid datan och tv! Men nu ska jag fortsätta med detta så pöösss!!

Haha, måste bara berätta något "kul"!! Idag så tänkte jag vara lite så där "små" rolig med Matilda, så jag tog hennes lås (har hennes nycketl så kunde låsa upp hennes lås) och satta på mitt skåp och sen tog jag mitt lås och satta på hennes skåp, så att hon inte skulle kunna komma in i henens skåp. Och sen så la jag extranycklen till mitt skåp I HENNES SKÅP där jag hade mitt eget lås, sååå jaa!! Haha, jag låste in min egen enda nyckel i matildas skåp och värken hon eller jag kom in i skåpet -.- och detta kom jag på ca 20 sekunder... Så det var ju bara att knipsa av låset, så just nu har jag inget lås, måste nog fixa det! haha, jaa här får ni ett exempel på när jag försöker tänka och vara rolig på samma gång! XD

Kommentarer
Postat av: **** * ******

smart as xD

2010-03-18 @ 21:06:50
Postat av: Linnea

är jag förvånad att det var just du? ;) hihi <3

2010-03-18 @ 22:02:01
URL: http://julychild.blogg.se/
Postat av: kattis

HAHAHAHA ja så går det när vendela ska va smart :) <3

2010-03-19 @ 15:19:54
Postat av: A

hehe ok x)

2010-03-19 @ 15:39:02
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: vendela

Haha, jaaa men alla gör väll fel!? XD

2010-03-19 @ 15:50:15
URL: http://vendeelas.blogg.se/
Postat av: **** * ******

nee, ingen gör så stora fel ;) <3

2010-03-19 @ 21:01:09
Postat av: vendela

Haha, joo alla gör stora fel, och det där var väll inget stort fel!!?? ^^) en nyckel inlåst hit och dit, det gör väll inget, hallå!?? XD Det där var typ mitt 3 knipsade lås! XD

2010-03-20 @ 16:20:47
URL: http://vendeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0