delade ut reklam

shit, nu är jag si så där väldigt trött. Efter handbollen idag som slutade kl 15.30 så åkte jag och emma direkt ner till centrum där mimmi, lelle, matilda, melinda, kattis, och josse var, så åkte vi och delade ut reklamblad för att få in mer pengar till laget. vi åkte till enskede och där delade alla in sig i grupper och delade ut. när alla var klara förutom jag och emme (haha konstigt= NEJXD) så var dem andra tvugna att hjälpa oss för vi kanske var lite sega (men hade roligt och trevligt;)) men sen till slut var vi klara. sen så kom jag hem vid ca 7 nu ikväll och jag har ätit middag, gjort lite läxa och suttit vid datan ofc sedan dess! men nu ska jag förtsätta med det och sedan blir det "desperata hemmafruar". pööss.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0