ANNAS Cup!!

Jag har inte vart på datan på ca 2 dagar så jag har inte hunnit skriva något men kan frösöka skriva lite kortfattat nu!

Torsdag: Jag gick upp kl 07.00 och sen tog jag bussen vid 08.40 men matilda och emma och åkte till hunddagiset! Vi var där till 15.40 sen tog vi bussen hem. När jag kom hem duschade jag och packade
sen så tog jag och emma bussen till mölnvik och mötta matilda där och sen handlade vi godis, läsk,
ships och kakor för vi hade filmkväll hemma hoss Matilda, sen gjorde vi även hemmabakad pizza till
middag. Så det var ju mysigt.

Fredag: Vi vaknade cid typ 12.00, gick upp och åt frukost, sen så satt vi lite vid datan osv och sen åkte
jag och emma hem. Sen vid ca 17.00 åkte vi och hämtade emma och sen åkte vi till hallen i tyresö där
vi skulle spela ANNAS Cup! Första matchen mot Handen vann vi med ca 5+ sen spelade vi lika mot Huddinge.
Det var ju super bra. Åkte förbi donken till middag.

Idag (lördag): Gick upp vid 10.30 åt frulle och sen åkte vi vid 11.30 och hämtade Emma och sedan Lasse.
Sen så spelade första matchen vid kl 13.00 någon ting och då vann vi mot Tyresö med 2 bollar. Sen så
åkte vi till Tyesö centrum och åt middag, Kebab blav det. Vid 18.00 tiden sen spelade vi mot Tumba och
där blev det lika så vi gick till A-slutspel!! Haha, så grymt bra. Jag trodde faktist helt ärkligt att vi skulle
komma 4:a i gruppen. Så det var ju nice. Men nu blir det pizza till middag så pööss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0