Torsdag morgon

Nu kommer ett litet och snabbt inlägg. Jag bestämde mig för att ta en buss som gick typ 30 minuter senare så jag har inget att göra nu på 30 minuter typ. I alla fall så är det näst sista skoldagen idag då vi bara ska städa. Så vi börjar 09.30 och slutar något med 11.00-12.00.. Har egentligen ingen aning men det kan jag nog tro. Ahh, sen är man väll avundsjuk på alla som går i skolan i värmdö för dem slutar ju idag och idag ska det vara ganska fint väder och imorgon när jag slutar ska det tydligen spöregna.. JIPPI!! Det måste vara någon tradition att det regnar när vi ska ha skolavslutning för jag kommer ihåg att det SPÖREGNADE förra året också. TRÅÅKIT!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0