T-r-ö-t-t

Jaaah, idag så har jag vart med syster i stan. Jag fick med mig en väska, två linnen och någon grej jag ska ha på jeansshortsen (visar sen).. Det var bra rea där på hm så man tjänade ju lite såklart!;) Sen så när jag kom hem så åt jag sedan åkte jag till Ingarö där vi hade träning. Först var det en timma handbollsträning (på gräs ofc eftersom det är Eken på fredag) och sedan var det lite coopertest, jag kom in på 17 minuter oups... hahh klarade ju 14 någonting på stadslagslägret så jag kan ju säga att jag INTE tog i på det här (och jaa, det är lika lång strecka mm).. Fick för mig att jag inte skulle ta i nu och så när vi ska göra detta nästa gång så kommer jag få mycket bättre resultat.. men ahh.. HAHA ÄR MAN INTE SMART?? (noooot -.-).. Sen efter coopern så var det backintervall i VÄRLDENS ÄCKLIGASTE BACKE.. seriöst.. folk ramlade i den för att den var så brant mm både när dem skulle springa upp och ner. Berodde självklart på att man var trött men om man fick lite obalans så kunde ju sluta illa.. tror jag! XD men sen gjorde vi även armhävningar utfallssteg mm.. Så jag är med andra ord TRÖTT nu... haha, men imorgon vet jag inte riktit vad jag ska göra men något blir det ju.. Kanske hjälpa pappa med att sätta upp ekentältet? Ahh.. vem vet!? Bye bye!

Jaaa, sen fick jag reda på idag att typ alla våra gruppspelsmatcher ska spelas på KONSTGÄRS.. Men hallå? Hela grejen med eken är ju att det ska spelas på gräs! Åhhh... trååkit!! Det finns typ 6 planer som är konstgräs av typ 30+ (?) gräsplaner som finns där.. och så ska vi få spela där.. TRIST!!
Haha, men det kanske är bra eftresom det ska regna hela eken som förra året.. Men det kommer bli mycket varmare nu, som är bra...

                          
Jaaah, så här ser hela ekenfältet ut.. det jag har ringat in är där vi ska spela gruppespel och som är konstgräs och det var tydligen bara 4 planer, oupsi ^^) .. Haha, och där jag har gort två små fina pilar är där vi brukar ha vårat tält.. Ungefär PRECIS där faktist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0