Student!!!

Idag är jag som sagt ledig eftersom min systar tar studenten. Jag ska kolle på hennes utspring eller vad det heter klockan 14.30 sen har jag hjälpt till här hemma som tex blåsa ballonger mm... Det kommer antagligen bli en del bilder och så ifall ni undrade men ej på mig!! ^^) Men nu ska jag titta lite på datan sen fixa mig och byta om. Sen senare idag kommer typ hela släkten från Skövde mm så det blir ju kul!! Men PÖÖSS!!

                             
Vi har ett tält på baksidan, (ser hur fult ut som hellst) men där kommer alla gäster äta osv och det är ju bra och ha det eftersom det blåser emellanåt och sen senare ikväll kommer det bli lite kallare så klart...  Sen så finns det någon värme grej där inne som vi ska sätta på framåt kvällen kvällen!!

                             
Och så här ser det ut på framsidan. Lite ballonger, björkgrenar (eller vad det heter XD HAHA) osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0