Stan....

Idag så gick jag upp vid 11.00 tiden någonting. Hade ställt klockan vid 09.00 men snoozade alldeles för mycket sen måste jag har råkat stänga av den!!^^) Men sen så åkte jag in med mamma och mormor till stan för att kolla lite på marathon och gå i gamla stan. Fy f*n vad snabbt dem springer (dem som är först alltså).. Jag fick även med mig en svart bikini ifrån H&M.. Blev lite halvpanik med den så jag vet inte riktit om den satt så bra och så men skit samma.. Har ju inte köpt någon till i år så jag har fått låna Matildas hela tiden... Sen i stan så blev det lite lunch ifrån ett matstånd i Kungsan, det var någon resutranggrej så det var många resturanger som sålde sin mat där, köpte i alla fall buffalo wings med pommes ;) sen blev det en glass efter det. Men nu i alla fall så ska jag äta sen.. Efter det blir det ut och springa för jag hade HELT glömt bort att jag skulle ha gjor det igår. Var nog lite för trött för att tänka på det.

Just det, när jag satt på bussen till slussen så kom jag på att jag hade glömt kameran... Hehe!!^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0