Spårvägen nästa.....

Okej, nu är det helt klart att jag ska spela för Spårvägen nästa säsong, har värkligen funderat på det här länge nu och på tisdag nästa vecka ska jag skriva på... (not) XDXD

 MIN SYSTER SKA SPELA FÖR SPÅRVÄGEN!! Jaapp, så ligger det till. Hon ska nu börja spela för Spårvägens A-lag Elit och det kommer bli roligt, tror jag ... Haha! Så nu har vi en troogen Gustavsbergare i familjen (JAGSÅKLART), En "Spårare" = Min syster. Och en "Skurare" (HAHAHA) = Min bror (pinsamt -.-).. Jaaah, jag ville bara göra detta lite "officiellt".. Hehe, you know?? ;) Jaaah, så nu får man väll börja kolla lite elitseriematcher.. bröööl!


Kommentarer
Postat av: Rubenlilly

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-04-25 @ 13:07:54
URL: http://rubenlilly.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0