SOMMARLOV!!!

Yeeees!! Äntligen sommarlov, vi kanske inte hade så tur med vädret eftersoom det SPÖREGNADE men det är ju fortfarande sommarlov och det är det som är huvudsaken .. typ .. Haha! Men i alla fall så fick jag skjuts till bussen av mamma imorse eftersom det regnade.. Mycket skönt! Sen så kom vi till skolan, samlades lite innan. De felsta gick ut för att lyssna men jag och Ebba smet vidare i korridoren för och sätta oss inne och titta på för vi ville inte bli blöta eller så. Men vi såg endå inget eftersom det var bara en jätte stor klunge med paraplyn där ute. efter sen stund kom alla andra i klassn in igen, vi gick till ett klassrum fick betyg mm sen slutade vi. Så vi började 08.45-09.50 typ.... Så det var ju skönt.

Efter skolan åkte jag hem till Matilda, vi gjorde klart en jordgubbstårta som hennes syrra hade börjat på och den var grym kan jag säga. Efter det satte vi oss och titta på en film och det fick blir Dear John. Den var mycket bra och det kom några tårar lite då och då kan jag säga. Efter det åkte vi till Mölnvik och åt på donken och sen åkte jag hem till Matilda igen och hämta min jacka sen så fick jag skjuts till bussen.

Nu i alla fall sitter jag här vid datan och kommer antagligen göra det hela kvällen. Haha! Nu ska jag fortsätta vräka i mig chips.


                          
                                      Snyggaste och godaste tårtan, haha! Den slår ingen !! XD

                                            
jaaa, jag snor dem här bilderna från Matildas blogg eftersom det var hennes kamera, så här såg hon ut idag!! ;)

          
Jaaa, lite "fina" poaser fick ni och halvsuddig bild men får duga.. så här såg jag ut idag, om ni ser förstås!!
Jag tror jag tog en bild på mig här om dan med klänningen på.. kanske kan ladda över den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0