sommarlov snart! =D

Nu är det helg
Endast 7 dagar kvar till sommarlovet
5 dagar skola
2 dagar "seriös" dag
3 dagar städa mm
SEN ÄR DET LOV!!!

Haha, jag längtar såååå =D=D

Idag i alla fall så gick jag upp vid 06.30 GÄSP* och fixade mig med ca 5 sömn typ i kroppen.. Jag gick upp som sagt, fixade mig, åt frukost sen fick jag och brorsan skjuts till skolan så det var mycket skönt. Sen så i skolan så hade vi typ 2 st sexualkunskap lektioner . Där vi kollade på "menniskans under" så segt film.. HAHA!! Tittade max 5 minuter annars låg jag och halv sov för dem snackade bara om massa ehh.. ah vet inte! Men sen så gick läraren och sa att vi fick sluta när filmen var slut.. Och vem gör det? Så vi spolade fram så det var 2 min kvar sen så gick vi. Efter det var det prov, SO prov... KUNNDE INGET!! HAHA! Efter skolan åkte jag hem, satt vid datan somnade, (för mitt internet laggade HELA tiden så jag orkade inte med det haha) sen så vid 19.40 blev jag väckt för att det var mat och nu sitter jag här lite överpigg och seg typ.. Om det nu går vara det sammtidigt vet jag inte men jag är det. Men imorgon vet jag inte riktit vad jag ska göra. Ska kanske åka in till stan och möta kusninen där för ho åker hem imorgon tror jag . Men nu SKA jag sova. PÖÖSS!!!


                      
                      
        Haha, jaa kan man tänka sig. Webbcam bilder kan man alltid fördriva tiden lite med!! =D=D

haha, jaaa och vem vet.. Imorgon så kanske kemaren hänger med.. Det måste bero på att det är lov snart som jag är så kreativ eller vad man ska kalla det !! Hahah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0