Midsommardagen

Shit, vaknade av att det ösregnade.. Helt sjukt vad det regnade (regnar fortfarande men inte alls lika mycket). Kunde i alla fall inte somna om eftersom det regnade och lät så mycket och sen så skulle jag endå upp eftersom klockan nästan var 12.00. Idag så ska jag nog inte göra något alls. Hatar när det regnar och är så dåligt väder. Blir väll och kolla på film eller något i den stilen. Igår i alla fall så åkte jag och Kattis till Mimmi vid 19.00 tiden (lite innan) där Mel, Linnéa, Felicia, Lotta och Mimmi (såklart) redan var!;) Det var mycket trevligt tycker jag. Bye bye!

Blir väll lite bilder sen från igårkväll efter när Linnéa har laddat över dem på Facbook. Eller jag vet inte om hon ska de,t men de brukar hon göra i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det e bara att ta! dem är uppe nu! :) <3

2010-06-26 @ 15:45:02
URL: http://julychild.blogg.se/
Postat av: Tormodagathe

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-04-06 @ 15:52:44
URL: http://tormodagathe.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0