måndag

Okej, nu gör jag om detta inlägg för andra gången eftersom internet laggade sist.. PUST*
Haha, men idag så åkte jag till Matilda ungefär vid lunchtid. När jag kom dit så åt jag upp deras lunch, haha, eller kanske inte men jag åt i alla fall lunch med henne och det blev hemmagjorde pizza som henens syrra hade gjort. Efter det så kolla vi på tv lite och sen åkte vi hem till mig för vi var tvugna att gå ut med hunden innan hon kissade på sig!;) Efter en runda med henne, ganska lång faktist, så åkte vi ner klockan 16.30 för att vi skulle ha lagmöte 17.00. Efter lagmötet som var ungeför i en timma så började vi med ca 50 minuter fys/styrka eller vad man nu ska kalla det. Haha det såg ut som hela laget hade skitit på sig när vi skulle gå in, ahh inkusive mig då också!!^^) Sen så var det 1 timma och en 15 innomhus träning, och träningen var mycket bra. Vi har fått en ny tränare nu som är Felicias pappa och de känns mycket bra. Det kommer bli roligt men hårt nu nästa år och jag tror det kommer gå mycket bra för oss. Men nu ska jag fortsätta här lite på datan. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0