måndag + tidsag

F*N! Spaninen gjorde precis mål mot Portugal.. Inte bra! I alla fall idag så vaknade jag upp hos Paulina med Josse, Kattis, Ebba, Paulina och Melinda. Jag åkte dit igår efter att dem frågade mig ifall jag ville bada med dem i Melindas pool. Så jaah åkte vi till Paulina efter det och alla sov där.. I alla fall så vaknade jag upp där. Jag vaknade vid 10.00 tiden (lite innan det) över att Matilda ringer mig. Sen vid 10.45 typ så åkte jag, Kattils, Melinda och Josse hem. Jag fick ta en snabb dusch och klä på mig sen så åkte jag in till stan med Matilda. Jag köpte ett par jeansleggins och 2 linnen. Sen så åkte vi hem vid 16.00 tiden för jag skulle lämna in moppen kl 17.30. Vi kom precis i tid!;) Efter det så åkte jag och Matilda hem till henne och titta på film, spelade lite badminton och studsade lite studsmatta. Sen åkte vi till donken och tog en glass sen så blev jag hämtad av mamma. Jaah, där var min dag!! =D=D haha, ses!

                           
                           
                           
                            
HAHAHHAH!!! Kolla sista bilden, min ARM och mina BEN!! Ser jag inte grymt biff ut på den bilden?? Eller är det bara jag som tycker det.. haha, skit samma! Jaah, här lite bilder som Matilda tog när jag hoppade studsmatta, men ah, här hoppade jag direkt inte då men endå!! =D=D
                            
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0