Lyckad söndag!

Idag så gick jag upp vid 10.20 så det var ju bra. Sen så gick jag upp, satt vid datan, hämtade syster på moppe och sen bestämde jag med Matilda att möta henne i Mölnvik där hon skulle köpa skor. Sen drog vi till Grisslinge och soldade. Sedan kom Kattis och gjorde lite sällskap.. Men vi drog nästan direkt hem till Matilda för vi var så hungriga, i alla fall jag och Matilda. Där åt vi, hoppade lite studsmatta och sedan åkte vi till ICA och köpta dricka och kakor. Sedan tog vi mopparna till Josse och var där lite för att vänta tills hon skulle äta klart sen var det färd mot ösbytresk och där satt vi och snackade och åt kakor och skratta typ. HAHA!! Nej men nu ska jag fortsätta här vid datan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0