Lördag...

Så, idag så tog jag en ganska lång sovmorgon till 13.20 och det var mycket skönt kan jag säga, men jag vaknade ganska många gånger över att det blåste skit mycket eftersom jag sov med två fönster som var lite öppna. Men sen gick jag upp i alla fall, åt frukost, titta på tv, satt vid datan och sen nu för ca 40 minuter sen kom jag hem efter att ha sprungit lite. Jag älskar när det nästan spöregna när man springer för då känner man sig 100 gånger duktigare. Men jag kan inte springa på träningen när det spöregnar med laget för då har man inget tort att sätta på sig när man kommer in och det är mycket skönare att komma hem till en varm dusch. Men nu ska jag snart duscha och jag tror inte det kommer hända något speciellt kul idag eftresom det är så äckligt väder, kanske bara blir om jag ska köpa lite godis eller något!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0