Levi's

Jaah, nu har min syrra precis gått med hennes två hundar Levi's  och Diesel. Levi's är 11 vecker och en liten brun devärgpudel- supersöt. Haha, men ahh. Sen så nu har jag ätit middag och ska alldeles strax ska jag ta lite glass sen får man väll försöka lägga sig i tid idag eftersom klockan 08.40 ska man stå på Gubbängsfältet för samling. Så jag får väll gå upp klockan 07.00 imorgon (senast) SNARK säger jag bara. Men bye bye!

                          
    Haha, var inte så lätt att få en bra bild där hon inte rörde sig eller liknande, hon skulle leka HELA TIDEN!! :D

                          
                            Jaaah, hon var vväldigt liten och söt, som sagt endast 11 veckor!! =)

                          
                                Yeees, detta fick bli den avslutande bilden på detta inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0