Igår

Yes, nu har jag kommit åt min data. Har inte haft tid eller så sen så sov jag hos Matilda igår tills idag så jag har inte orkat skriva. Igår i alla fall så kom Matilda hem till mig på sin moppe efter hon hade varit på vårdcentralen. Jag packade lite snabbt och gjorde klart mig det sista sen så åkte vi hem till henne och hämtade lite saker och sen direkt till Grisslinge. Där på Grisslinge var Linnéa, Mimmi, Lotta, Felicia och Johanna så vi var där och sällskapade dem. Vid klockan så åkte vi hem till Matilda och sedan tog vi bussen till Forum och Sickal. Jag fick hem ett par jeansleggins, ett par leggins och ett linne. När vi tog bussen ifrån Sickla vid 19.30 tiden så åkte vi först hem till Matilda, sedan mig och sen tillbaka till Matilda. Hos Matilda kollade vi på film och vid 01.00 tiden någonting så somnade vi.

                     
                        Haha, Mimmi och en liten anka som gjorde oss sällskap (+4 till typ)

                     
                                     Matilda som ligger och solar och äter chips !;)

                     
                          Johanna, Lotta oh Felica som , ahh lägger sand på Lotta typ! xD
 
                     
                                                    Naaw, och lilla söta Linnéa! ;)

P.S! Kommer strax skriva om vad jag har gjort idag... Orkar bara inte göra det nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0