Idag

Så, nu har jag orkat logga in och skriva lite om dagen. Idag så vaknade jag upp hos Matilda vad 09.00 tiden men vii gick inte upp då riktit utan låg och drog oss lite och hon gick även upp och duschade samtidigt som jag låg kvar. I alla fall så åt vi lite frulle. Sen så innan 11.00 så åkte vi till stallet (!!!??) och mockade (!!) osv sen så red även Matilda Lord (som den ena heter) och vi gick ut med Tulpa (heter det "gick ut med" eller heter det något annat på hästspråk??XD). Sen så kan jag ju "skryta" lite med att jag satt på en häst TVÅ METER idag. ÄR STOLT kan jag säga, men det behövdes väldigt, väldigt mycket tjat ifrån Matildas sida. Sen vid 14.00 tiden var vi hemm ien hos Matilda, vi åt lunch och sen åkte vi hem till mig och vid 18.00 var det 1 timma träning inomhus och sen 1 timma fys ute. SJUKT JOBBIG!!!

          
                                   Haha, jaah Matilda är lite halvgalen ibland !;) 
           
           
          Haha, sååå seriös bild! =D jaah, man var ju tvungen och kolla hur den funkade!! ^^)

           
               Lunch av Matilda och Vendela, hmm det enda jag har gjort är ... INGET!! =D

          
                                    Och så KLART efterätt!!! =D=D DAIMTÅRTA!!! =D=D

                    Alla Bilder har jag tagit ifrån Matildas Blogg.. Kika in vett ja!!!XD
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0