STUDEN 2010!!

Nu har jag kommit hem ifrån utspringet och så. Det var väldigt kul att se alla men det var grymt trångt. Efter att jag och min mamma såg min syrra + klassen och ALLA andra studenter åka iväg med flaken så åkte vi hem. Nu sitter jag här och sen vid 19.00 tiden så börjar alla gäster komma.

                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                           
                            
                            
Jaaa, vissa bilder kanske bara ser lite röriga ut men det får ni leva med!! Aja, min dag har varit bra och det har nog min syrras med (och är bra för just nu åker hon säkert runt på ett flak i stan, om hon inte kanske är klar nu, jag vet inte riktit)

Uppd: Jaaa, nu är hon hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0