"Halvdag"

Idag var det endast skola från 08.20 till 11.00 så det var sjukt skönt. Det var först språk men jag skulle hinna klart med min kudde som jag gör i slöjden så det blev slöjd i 40 minuter för min del i stället. Efter det var det bild då vi skulle redovisa våran bild vi har gjort.. Gick ej så bra!:P Men sen efter det var det betygsnack i bild och sen var det sluta. Så det kanske blev 10.50 vi slutade. I alla fall är jag hemma nu och har vart det i ett tag eftersom jag åkte moppe hem.. Jag åkte moppe idag till skolan för att jag inte hittade min brorsas busskort som jag lånade i helgen så han fick ta mitt. Men men, det var ju skönt att ta den. Nu ska jag äta lunch och jag tror det blir tårta!! ^^)

Ohh.. just det !! EBBA MALMSTEDT!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0