Eken Cup dag 2

Idag så var det mycket bra väder, inte regn en ända dag. Första matchen spelade vi klockan 13.00 och den matchen förlorade vi mot Skogås. Vi förlorade med 3 bollar tror jag. Sen så var det en till match klockan 15.00 mot bollstanäs och den matchen vann vi med 10 bollar. Men med 2 vinster, en lika och en förlust så kom vi 3:a i gruppen och det menast med att vi kom till B-slutspel. Så imorgon är det EN match oavsett om vi vinner eller förlorar klockan 10.20. Och sen om vi vinner den så är resten av slutspelet på måndag. Lite segt men aja. Sen så vann Gustavsbergs 1 (vårt andra lag) hela gruppen så dem kom till A-slutspel så jag tror inte ens dem spelar imorgon. Men sen efter vi kom hem så åkte jag och mamma och köpte sushi och godis så just nu sitter jag och äter det. hehe! Men bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0