Eken Cup dag 1

Nu är dag ett slut och jag var på Eken fältet ifrån 08.40 till 17.40 så alltså 9 timmar. I alla fall så var första matchen 09.40 mot Pasvalys (?) och där vann vi med 18-9. Sen så var det bara en match emellan och sedan var det våran tur igen. Andra matchen så var det mot Sthlmpolisenoch då blev det lika, 8-8. Det var ju bra tycker jag. Sen så klockan 15.00 (typ 3 timmar senare) så spelade min brorsa och han förlorade mot Bolton med några bollar men sen klockan 17.00 så mötte han Tumba och då vann dem (och då spööregnade det, men det slutade sen efter matchen typ) . Haha, jaahh nu har ni fått lite uppdatering från mig. Bye bye!!


             Bild på mig ifrån idag av Alexandra Domeij. När vi möter Stockholmspolisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0