15/6

Yes!! Idag blev det inte en hemma dag i alla fall och det kändes skönt. Jag, Melinda, Matilda och Kattis åkte ner först och spelade lite vollyboll nere vid kyrkan. Men vi spelade knappt 5 minuter tror jag eftersom det började regna lite. Sedan så åkte vi till mölnvik och köpte lunch på Thai. Alla köpte kyckling med cashewnötter (föruto Melinda för hon hade redan ätit lunch) och sedan åkte vi hem till Matilda och åt det där. Det var suuupergott för alla er som undrade. Sen så spelade vi lite kubb och det var jag och Matilda mot Kattis och Melinda och ni kan ju gissa vilka som vann. Haha MATILDA OCH JAG SÅ KLART. Vi körde "evighet" elle vad man ska säga som aldrig EGENTLIGEN tar slut med Mel och Kattis var så dåliga för dem fick aldrig ner våra. Haha, men sen efter det så kollade vi en film. Det var Moulin Rouge.. Den var lite seg men aah. helt OK! Har sett den flera gånger förut när jag var mindre eftersom det är en väldigt gammal film. Men efter det så åkte jag, Kattis och Mel hem! Bye bye!


                                       Japp, ungefär 2 minuter gamla bilder!;)


Kommentarer
Postat av: kattis

Vendela! Jag säger bara F U C K Y O U ! :D

Jag och Mel va grymma, och ni fuskade. Ni satte fast era såna där på nåt sätt. ;) Så det så..

2010-06-15 @ 21:47:38
URL: http://lookatme.blogg.se/
Postat av: vendela

HA-HA! Joo, men eller hur! XD haha, ni fick inte ner EN ENDA av våra.... HELT ÄRLIGT NU! XD hahah

2010-06-16 @ 22:29:50
URL: http://vendeelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0