Tjaaaa

haha, nej jag skrev inte igår för jag orkade inte men ska skriva nu istället.

igår så jobbade jag på morgonen från 08.00-12.00.. Det gick helt okej, sen så gick jag i någa affärer i stan, typ 2 stycken eller något bara. Sedan åkte jag och syster hem och när jag väl var hemma så var det bara att sätta på sig träningsgrejer för då kom Ebba och Kattis för vi skulle träna sen så fick vi även med Mel. Sedan efter några trappintervaller i kvarnbergstrappan så åkte vi alla hem och duschhade sendan efter ett tag åkte vi till Värmdö Marknad och åt på Thai, sedan handlade vi lite till cupcakesen vi skulle göra och dem gjorde vi på Ingarö, Mels landställe (eller hennes mormor och morfars). Vid 22.30 var jag tvungen att åka hem för att sedan jobba idag och jag skulle upp 05.50 typ. seegt! Men dem sov över där.

idag så har jag jobbat från 0.30-11-30. Det gick väll Ok som vanligt! När jag har kommit hem nu har jag kollat på någon film på tv och sen inget mer. Ikväll blir det träning! Great!

haha, jaa lite sammanfattat fick ni där.. skulle annars bli för lååångt och trååkit inlägg.

                      

                       

Jaaah, jag har inte gjort NÅGON AV DEM!! Eftersom jag var tvungen att åka hem och vi inte hade hunnit klart så var dem så snälla och gjorde några till mig, naaw!! Har redan ätit en med vit-chokladkräm på! BÄST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0