terror på elm street

Sitter just nu och kollar på c/o segemyhr. Wow, det var värkligen år sen jag såg det, haha! Idag i alla fall så har vi åkt lite moppe med mera och sen så ahh, men vi bestämde oss att inte kolla på bio. Vi skulle precis beställa biljetter på Terror på Elm Street. Men sen så var det så lite salon och då är det inte lika kul. Men sen så sa mamma att det var rea på en box på gamla Terror på Elm street så vi köpte en hel box på 7 dvd skivor för 200 :-. NICE!!! Så nu blir det att nöörda den hela kvällen. Sen efter maten så ska vi hämta Emma och hon ska göra oss sällskap!!! Myyys, myys!!!! Men nu ska jag fortsätta kolla, bye bye!!!

                            

                           Har hört att den inte ska vara så bra, men vafan man måste ju testa! :P:D

Haha, sen när vi kom hem till mig så körde jag och Matilda lite "rally spel" eller vad man ska säga, haha kan bara säga att matilda var "mindre bra" (HAHA) och jag var bäst så klart!!! Skit kul var det i alla fall, känns skönt att vinna så stort!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0