springa + bad

Jag kom hem för ett tag sen ifrån Grisslinge med Matilda. som sagt så sprang jag dit och det gick bra, kunde kanske ha tagit i lite mer men det var kortare än vad jag trodde. När jag kom fram så var Matilda där och väntade på mig och direkt så gick vi i, själv så gick jag i med sport-bh och bikiniunderdel. Efter vi hade badat skjutsade hon hem mig, jag åkte endast i shorts och t-shirt och badkläderna förstås men inte skor eller så för jag har fått ett stort äckligt skavsår på hälen. men det gick bra att bada endå. men nu ska jag dusch och sen så kolla på tv tror jag. Bye bye!!

                         
                           Detta åt jag när jag kom hem, skit gått!! Det är färska hallon, vanilj-
                           youghurt med müsli. Tummen upp!! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0