söndag

Idag så har jag varit med Matilda. Hon hämtade mig i centrum för att jag hade bestämt mig för att ta bussen eftersom jag inte ville ta min moppe för den går så segt. När hon plockade upp mig så åkte vi till donken och åt, haha! Jag hade redan ätit lunch så jag tog bara en pommes. Sen så åkte vi hem till henne och gjorde inget speciellt, men sen tjatade jag tillräckligt mycet på henne att vi skulle åka till Forum och så fick det bli. Haha, tog en stund innan jag fick med henne eftersom hon var så trött efter att hon hade gått upp 04.00 idag men då får hon skylla sig själv. I forum fick jag bara med mig ett linne ifrån Gina och ett par jeansleggins ifrån BikBok. Kan fota senare kanske. Sen så vid 17.40 så åkte hon hem till sig och jag hem till mig. Nu ska jag nog ner och titta på tv eller så, hare bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0