Shopping

Jag kom hem för ca 20 minuter sen ifrån stan med syster. Det blev lite shopping på rean idag. Jag gick upp vid 09.30 sen så satt jag på bussen vid 11.00 tiden för att träffa min syster i stan efter hennes jobb. Vid 16.00 tiden nu så ska jag fysa i en timma med syster, det blir väll skönt. Sen ikväll blir det film mm.. Hörs senare!

Dagens köp:

                                 
                                                En skjorta ifrån GinaTricot, satt lite si, så där på...

                                 
                                   En blus typ, ifrån H&M, tyckte den var ganska söt då där!;) 
 
                                 
                                         En blå-vit-randig t-shirt ifrån Gina, alltid bra att ha!;)

                                 
                          Och så två väskor ifrån Gina, köpte dem mest för att dem var billiga!! ^^

                     (sen så köpte jag en vanlig svart typ sjal, men det var bara en vanlig svart så...)
                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0