Paranormal activity

Så, igårkväll vid 20.30 så åkte jag ner och träffade Matilda i centrum, där vi hyrde två filmer. Det blev Paranormal activity (värd och se ) och någon typ ugndomsfilm. Sen så åkte vi till coopen och köpte godis och läsk och sedan hem till Matilda där vi kollade på filmen och den var mycket läskig men bra kan jag säga! =D Sen så tittade vi på den andra filmen men  vi orkade inte kolla hela för den söög typ!! XD haha, men sen så snackade vi lite och sedan la vi oss och jag somnade väll lite senare än 02.00. Idag så gick vi upp 09.00, åt frulle, kolla tv och sen vi 12.00 åkte vi till centrum och lämnade filmerna och sedan åkte vi till mig. Nu vet vi inte riktit vad vi ska göra men vi ska försöka kolla på bio ikväll ialla fall. Men höres bye bye!!

                          
                                                        En liten scen i filmen, !;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0